czwartek, 14 maja 2015

Poduszka wielozadaniowa

Witajcie,
Jakiś czas temu uszyłam a dzisiaj Wam prezentuję poduszkę wielozadaniowa. Dla czego jest wielozadaniowa?



Przez kilka tygodni była testowana przez moje dziecko, które wciągnęło poduchę do swojego namiociku :)

Po nie krótko trwających testach :) przyszła kolej na wieczyste użytkowanie głównego odbiorcy :)
Bałam się że poducha będzie za duża ale na szczęście jest odpowiednia. Nie ma to jak zadowolony użytkownik końcowy :)



Poducha składa się z worka z wypełnieniem oraz pokrowca z zamkiem. Dzięki czemu łatwo uprać jedno i drugie bez szkody dla wypełnienia.
Oprócz tego że legowisko było wielozadaniowe to jeszcze jest recyklingowa:) Ponieważ do wypełnienia użyłam już nie potrzebnych tkanin z domu - "Nie wyrzucaj - wykorzystaj".

Buziaczki
Życzę Wam miłego wieczoru :)


3 komentarze:

  1. Oooo fajny recykling :)
    Piesek widać zadowolony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sunia bardzo zadowolona z poduchy. Jeszcze jej takiej rowalonej podczas snu nie widzialam :)

      Usuń
  2. Nie no teraz ma poduche jak królowa :)

    Ucałuj mojego kochanego Chrzesniaka urodzinowo :***** dużo zdrówka i beztroskiego dzieciństwa :****

    OdpowiedzUsuń